KOULUTUS

KÄYKÄÄPÄ KATSOMASSA JÄSENPALVELU 24 h - SIVUILTA KUINKA VALTAVASTI ERILAISIA KOULUTUKSIA LIITOLLA ON ammatteihin, luottamustoimiin, ammattiyhdistysjäsenyyteen ja vapaa-ajanharrastuksiin. Samat asiat myös JHL kouluttaa-oppaassa, jota on jaettu työpaikoille. Saa myös hallituksen jäseniltä. Hakeminen kursseille Jäsenpalvelu24h-nettipalvelussa viimeistään viisi viikkoa ennen kurssia.

Kurssin peruminen : kurssisihteerit@jhl.fi tai 0107703510

Koulutus on maksutonta jäsenetua. Liitto maksaa täysihoidon, matkat ja koulutuksen. Lisäksi saat Helsingissä matkakortin, jolla pääset kulkemaan kaupungissa veloituksetta ratikalla, metrolla, bussilla vapaa-aikanasi.

Majoitus on Joko Hakaniemen tai Kaisaniemen Cumuluksessa. Kutsussa kerrotaan hotelli.

TYÖNTEKIJÄT VOIVAT OSALLISTUA VUOSITTAIN KOLMEN PÄIVÄN AJAN AMMATILLISTA OSAAMISTA LISÄÄVÄÄN KOULUTUKSEEN, jos se katsotaan tarpeelliseksi

AMMATILLISIA OPINTOPÄIVIÄ taas tulossa ensi vuodelle

Yhditys järjestää ja tukee työyhteisöistä lähtevää koulutustarvetta.

ALUETOIMISTO  järjestää mm. ammatillisia koulutuksia.

Yhdistys maksaa viikonloppukursseista 20€/40€ päivärahan ja liitto  matkakulukorvauksen. Omasta autosta kilometrikorvaus. Jos kurssilla on osallistumismaksu, yritetään sitä saada työnantajan maksamaksi koulutukseksi (ammatilliset koulutukset), mutta jos ei niin käy, oma yhdistys maksaa. Lisätietoja saat hallituksen jäseniltä sekä aluetoimiston nettisivuitaIlmoittautuminen / haku liiton kotisivuilla Jäsenpalvelu 24h - kautta

Opiston sisäänkäynti Sörnäisten rantatie 23
oleskelutilaa