SAK:n järjestämä mielenilmaus 2.2.2018 työttömien aktiivimallia vastaan

19.1.2018

SAK:n hallitus on päättänyt järjestää mielenilmauksen työttömien aktiivimallia vastaan. Mielenilmaus on 2.2.2018 Helsingissä Senaatintorilla klo 11-13. Mielenilmaus on avoin kaikille. Mukaan voivat tulla siis erittäin mielellään kaikki halukkaat, esimerkiksi muidenkin liittojen jäseniä ja erilaisten kansalaisjärjestöjen toimijoita. SAK ei järjestä alueellisia tapahtumia.

Yhdistysten tehtävänä on kerätä mahdollisimman paljon osallistujia mielenilmaisuun. Nyt jos koskaan varsinkin työttömien on osallistuttava mielenilmaukseen sankoin joukoin. Erityisesti tämä koskee pääkaupunkiseudun, Etelä-Suomen, Varsinais-Suomen, Sisä-Suomen ja Kaakkois-Suomen alueita, joista on lyhyempi matka Helsinkiin. Keskustoimistolta lähetetään em. alueiden työttömille jäsenille osallistumiseen kannustava tekstiviesti.

Kuljetukset mielenilmaukseen

SAK järjestää maksuttomia kuljetuksia Helsinkiin, lisätietoa tapahtumasta ja kuljetuksista JHL:n nettisivuiltatai SAK:n facebook -sivuilta